En makeupbok på nett.

torsdag 24. mai 2007

MINE FAVORITTKOSTER




Fra venstre til høyre:

Stor pudderkost
Denne bruker jeg når jeg skal koste bort overflødig pudder.

Liten pudderkost
Denne bruker jeg når jeg trenger å presisere pudderpåføringen.

Skrå rougekost
Denne legger jeg rouge med.

Viftekost
Denne bruker jeg til å koste bort pudder under øynene etter påføring av øyenskygger.

Stor flat øyenskyggepensel
Denne bruker jeg når jeg legger baseskyggen, eller når jeg legger en skygge på en større flate.

Stor rund øyenskyggekost/dusekost
Dette er favoritten min, denne bruker jeg både når jeg påfører øyenskygge og til å duse med. Fløyelsmyk, fleksibel kost som er uvurdelig når det kommer til å duse ut skyggene.

Medium øyenskyggepensel
Denne bruker jeg der jeg trenger mer presisjon, for eksempel når jeg legger skygge på mindre flater.

Liten øyenskyggepensel
Denne bruker jeg når jeg legger skygge under øyet.

Leppepensel
Dette er en pensel jeg bruker når jeg påfører leppestift.

Øyenbrynspensel
Denne kosten bruker jeg når jeg fyller inn øyenbryn med skygge, og også når jeg legger skygge som eyeliner.

Eyelinerpensel
Denne bruker jeg når jeg legger tørre skygger våte som eyeliner.

Vippebørste
Brukes for å skille vippene fra hverandre, og også til å gre brynene i form.

Annet utstyr jeg er avhengig av:
Latexsvamper, pudderpute, foundationpensel, pinsett, saks, brynskam, qtips, bomull, vippetang, blyantspisser.

Posted by Anneline Nyvold :: 00:03 :: 6 Comments:

Post / Read Comments


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------oOo-----------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------