En makeupbok på nett.

torsdag 26. april 2007

ANGÅENDE MAKEUP

Makeup er en fantastisk oppfinnelse. Den gir oss mulighet til å forandre oss, uten et permanent resultat. Vi kan fremheve det vi liker ved oss selv og skjule det vi ikke liker. Vi kan fremheve øynene, gjøre nesen rettere, gjøre leppene større eller sminke bort ujevnheter i huden. Alt dette, uten plastisk kirurgi! Makeup gir oss frihet til å velge hvordan vi vil at verden skal se på oss.

I mine øyne er det ingen regler når det gjelder sminke, men det er helt klart
noen grunnleggende råd man bør følge.
Man bestemmer selv fritt hva man liker og ikke liker men makeup bør være
en spennende og lystbetont opplevelse.

I denne bloggen vil du få se hvordan jeg leker meg med makeup. Det vil ikke si at måten jeg gjør det på er den eneste rette, men det er slik jeg foretrekker det. Makeup er en kunst, og som kunstnere har også makeupartister sitt eget uttrykk. I tillegg har jeg mine egne regler, verdier og preferanser som også vil være fremtredende.

Denne bloggen er ment som inspirasjon, og jeg håper at du også finner noe nyttige tips og triks som du kan bruke selv.

Lykke til!

Posted by Anneline Nyvold :: 00:01 :: 0 Comments:

Post / Read Comments


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------oOo-----------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------